fbpx
  • Ελληνικά
  • English

Απαραίτητα βήματα για την δημιουργία μιας κερδοφόρας στρατηγικής για την εταιρεία σας, μέσω του Instagram

instagramΓια να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να κερδίσουν όσο περισσότερα γίνεται μέσω της κορυφαίας πλατφόρμας engagement, αυτή τη στιγμή, συνθέσαμε μια περιεκτική στρατηγική και μια λίστα με ερωτήσεις που κάθε εταιρεία θα πρέπει να αναρωτηθεί, πριν δημοσιεύσει το πρώτο ή το επόμενο post.

Το Instagram έφτασε πρόσφατα τους 400 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, με 80 εκατομμύρια φωτογραφίες να “ανεβαίνουν” κάθε μέρα. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι το πιο δημοφιλές social δίκτυο, με τα κορυφαία προφίλ του να έχουν 110 φορές μεγαλύτερο engagement από τα αντίστοιχα στο twitter.

Η πλατφόρμα αυτή προσφέρει απίστευτες ευκαιρίες , ώστε τα προϊόντα σας να “συνδεθούν” με τους φίλους σας και στην συνέχεια με εκατομμύρια πιθανούς πελάτες… Παρ΄όλα αυτά, το να πετύχεις στο Instagram χρειάζεται κάτι περισσότερο από την ανάρτηση ωραίων φωτογραφιών.

1.Γιατί να επιλέξετε το Instagram;

Η παρουσία σας στο Instagram πρέπει να συνάδει με το όραμα και τους στόχους της επιχείρησής σας. Αποσαφηνίστε τους στόχους σας με τους αρμόδιους, επικοινωνήστε τους με την ομάδα που ασχολείται με τα social media της επιχείρησής σας και συνδέστε τους με το K.P.I (Key Perfomance Intigetor).

Καμία εταιρεία δεν είναι ίδια με την άλλη. Το ίδιο ισχύει και για τους στόχους σας στο Instagram

Ας προσπαθήσουμε να “αναγνωρίσουμε” τους στόχους σας:

* Δείξτε το προϊόν σας

* Οδηγήστε τους χρήστες του Instagram στο site σας

* Οδηγήστε νέους πελάτες

* Εξυπηρετήστε σωστά τους πελάτες σας

* Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος σας στο κοινό που στοχεύετε.

* Δυναμώστε την εμπιστοσύνη των πελατών σας στην εταιρεία σας

* Ανακοινώνετε τα νέα της εταιρείας σας

* Μοιραστείτε την κουλτούρα της εταιρείας σας

* Προσελκύστε νέους ταλαντούχους ανθρώπους.

2. Βρείτε το κοινό σας.

Φτιάξτε ένα λεπτομερές προφίλ του κοινού που απευθύνεστε (ρωτήστε τους συναδέλφους σας στο marketing -μπορεί να έχουν ήδη). Αναλογιστείτε τις συνήθειες των πιθανών πελατών σας στα κοινωνικά δίκτυα. Ποιον τους αρέσει να ακολουθούν και τι είδους περιεχόμενο βρίσκουν ευχάριστο? Ποια ώρα της ημέρας ελέγχουν τον λογαριασμό τους στο Instagram?

3. ΤΙ να φωτογραφίσετε;

Τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να παράγετε; Ποια θέματα μπορείτε να καλύψετε; Ανταλλάξτε δημιουργικές ιδέες με την ομάδα σας και ψάξτε για τα καλύτερα παραδείγματα του Instagram.

Να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες. Είναι πάντα καλύτερο να δοκιμάσετε, αρχικά όσα περισσότερα μπορείτε ώστε να καταλήξετε σε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για σας και την επιχείρησή σας.

Φτιάξτε ένα οδηγό για τον λογαριασμό σας: Αισθητική προϊόντος, φίλτρα και το ύφος της λεζάντας. Πώς οι αξίες του προϊόντος σας αντανακλώνται στο περιεχόμενο της δημοσίευσης;

Καθορίστε τι τύπου ιστορίες θα διηγείστε. Μην υποτιμάτε την δύναμη της αφήγησης στο Instagram. Το National Geographic, ο πιο δημοφιλής λογαριασμός αυτή την στιγμή στον κόσμο, δημοσιεύει την ιστορία πίσω από κάθε λήψη καθώς και το όνομα του φωτογράφου.

Να δίνετε σημασία στο κοινό σας. Να είστε συνεπείς και να έχετε πάντα ποιοτικό περιεχόμενο.

Ο λογαριασμός σας θα πρέπει να είναι ελκυστικός, οι δημοσιεύσεις σας να είναι σχετικές με το προϊόν και να του προσδίδουν αξία. Όταν κάνετε ένα post να σκέφτεστε σαν το κοινό σας. Το γεγονός ότι έχουν συμφωνήσει να βλέπουν τις φωτογραφίες σας στον “τοίχο” τους είναι από μόνο του πολύ σημαντικό.

Πάνω από όλα μην κάνετε σκληρή πώληση των προϊόντων σας, το Instagram δεν εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό.

Instagram

4.Δημιουργήστε σχέσεις

Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση, οπότε συμπληρώστε ολοκληρωμένα το προφίλ σας (βιογραφικό, website, φωτογραφία προφίλ). Να είστε προσεκτικοί στις λεπτομέρειες γιατί παίζουν μεγάλο ρόλο.

Δοκιμάστε να πάρετε διαφορετικές ώρες και μέρες για να καταλάβετε πότε υπάρχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό σας

Θα αναδημοσιεύσετε περιεχόμενο που έχουν παράγει οι ακόλουθοί σας?

Μπορείτε να χρησιμοποιήστε το πλήκτρο “Send to” για να στείλετε ειδικό περιεχόμενο μόνο στους ακόλουθούς σας.

Να έχετε ένα σχέδιο για την υποστήριξη των πελατών σας. Θα εκπλαγείτε από το πόσες ερωτήσεις μπορεί να λάβετε είτε μέσα από μηνύματα είτε μέσα από τα σχόλια. Να είστε σίγουροι ότι η ομάδα σας μπορεί να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα άμεσα και σωστά.

Παρακολουθήστε τα hashtag εταιρειών και τα δημοφιλή hashtag του τομέα σας.

Να θυμάστε είστε εκεί για το κοινό σας και όχι το αντίθετο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες σας και όταν θα έρθει η ώρα να προωθήσετε ένα νέο προϊόν, αυτοί θα δουλέψουν για εσάς

5.Μεγαλώστε την κοινότητά σας

Ενσωματώστε τον λογαριασμό σας και στα άλλα κανάλια πώλησης. Βρείτε τους πελάτες εκείνους που σας ακολουθούν και ακολουθήστε τους και εσείς. Αν είστε ενεργοί και σε άλλα social media ενημερώστε τους πελάτες σας ότι βρίσκεστε και στο Instagram. Ενσωματώστε στο site σας, στα mail σας κ.λπ., το link του Instagram.

Ζητήστε από υπαλλήλους και συναδέλφους να ακολουθήσουν τον λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram.

Αλληλεπιδράστε με τους followers σας όσο περισσότερο μπορείτε. Ακολουθήστε λογαριασμούς, κάντε like, σχολιάστε. Συμπεριφερθείτε σαν άνθρωπος και όχι σαν εταιρεία.

Ξαναψάξτε τα hashtags σας

Tag. Να tagάρετε πάντα τα πρόσωπα ή τα προϊόντα στην φωτογραφία ή να αναφέρετε την πηγή της φωτογραφίας όποτε κάνετε repost.

Προσθέστε γεωγραφική θέση όπου είναι δυνατόν. Θα επιτρέψει στους χρήστες να σας βρουν πιο εύκολα.

Βρείτε τα κέντρα επιρροής του αντικειμένου σας και δείτε αν μπορείτε να συνεργαστείτε μαζί τους.

6.Έχετε επιτυχία ή απλά postάρετε;

Follow, like και engagement είναι όλα πολύ σημαντικά, αλλά σιγουρευτείτε ότι το Instagram σας βοηθάει να πετύχετε τους στόχους που έχετε κατά νου. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης, μελετήστε τα αποτελέσματά τους και βελτιώστε την στρατηγική σας σύμφωνα με τα δεδομένα. Εκτός από το να μάθετε τι συμβαίνει στον χώρο σας , μπορείτε να αξιολογήστε τον ανταγωνισμό και να δείτε τι περιεχόμενο (φωτογραφίες , video, θέματα) δουλεύει καλύτερα για εσάς.

Μην απογοητευθείτε αν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα δεν έρθουν μέσα σε λίγους μήνες. Το να διαχειρίζεστε έναν πετυχημένο λογαριασμό στο Instagram είναι μαραθώνιος και όχι αγώνας ταχύτητας.

Θέλει χρόνο για να χτίσετε μια πιστή και αφοσιωμένη κοινότητα -αλλά όταν συμβεί αυτό να είστε σίγουροι ότι θα ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

Πηγή: socialbakers.com

    Comments are closed

    logo
    SNS Agency -  Γλυφάδα