Η έκρηξη των social media τα τελευταία χρόνια, δε θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βρούνε νέους, εναλλακτικούς τρόπους προβολής που θα φέρουν με τη σειρά τους ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Η διαφήμιση μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις, ώστε να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.
Οι άνθρωποι είναι ουσιαστικά η πηγή ζωής της επιχείρησής σου, κατά συνέπεια μια σωστή επικοινωνία, δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί εν τέλει σε αύξηση κερδών. Σήμερα, κάθε σταρ του Hollywοod είναι από μόνος του μια επιχείρηση, οπότε αντιμετωπίζεται ανάλογα και η διαφημιστική του καμπάνια, που είναι η δημιουργία λογαριασμών Facebook και Twitter στοχεύοντας στη συγκέντρωση όλο και περισσότερων fans και followers. Lady Gaga, Facebook, Rihanna, Eminem, YouTube είναι μόνο μερικές από τις «ζωντανές» επιχειρήσεις που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις, βάσει τον αριθμό fans και followers που έχουν. Αντίστοιχα, σε ότι αφορά τις μεγάλες μάρκες, οι Coca-Cola, Starbacks, Οreo και Redbull έχουν πάνω από 20 εκατομμύρια likes στη σελίδα τους στο Facebook, μέχρι το τέλος περίπου του 2011.
Ποια είναι όμως τα οφέλη μιας δημιουργίας fan base;
Εδώ είναι τα 7 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις, ώστε να αυξήσεις τη βάση δεδομένων των fans της επιχείρησής σου:
Πηγή: away