Η τεχνολογία προχωρά με γοργούς ρυθμούς, και μια από τις πιο επαναστατικές εξελίξεις της τελευταίας δεκαετίας είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Αυτή η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν πολλοί κλάδοι, και οι ψηφιακοί δημιουργοί δεν αποτελούν εξαίρεση.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει αναδειχθεί ως ένα από τα πιο κρίσιμα εργαλεία. Το κύριο χαρακτηριστικό της τεχνητής νοημοσύνης είναι η δυνατότητα που έχει να μπορεί να αναλύει δεδομένα με ακρίβεια και ταχύτητα που ξεπερνά κατά πολύ αυτή του ανθρώπου.
Επίσης, το ΑΙ ανοίγει νέες πόρτες στη βελτίωση των ψηφιακών καμπανιών, την προσαρμογή στις ανάγκες του κοινού και την αύξηση της απόδοσης.
Μερικά από τα καλύτερα AI είναι:
Chat GPT
Το Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer) είναι ένα εργαλείο ή chatbot τεχνητής νοημοσύνης κι έχει τη δυνατότητα να κατανοεί ερωτήσεις και να δίνει λεπτομερείς και σε μεγάλο βαθμό αξιόπιστες απαντήσεις σε πολύ σύντομο χρόνο.
Grammarly
Το Grammarly εντοπίζει συντακτικά, γραμματικά ή εκφραστικά λάθη και μας προτείνει διορθώσεις, ακόμη και συνώνυμες λέξεις όταν κάνουμε κλικ πάνω σε κάποια λέξη. Αφού ολοκληρώσουμε το κείμενό μας το Grammarly θα μας εμφανίσει βαθμολογία για το ποσοστό επιτυχίας του στόχου μας, για το πόσο «engaging» είναι το κείμενό μας, αλλά και το πόσο καθαρός είναι ο λόγος μας.
Chatbot Bing AI
Το Bing είναι μια μηχανή αναζήτησης 𝐀𝐈 που τροφοδοτείται από το 𝐆𝐏𝐓-𝟒.
Midjurney
Το Midjurney είναι ένα εργαλείο για τη δημιουργία φωτορεαλιστικών γραφικών.
Speechify
Το Speechify μπορεί να μετατρέψει κείμενο οποιαδήποτε μορφής σε ομιλία με φυσικό ήχο. Μπορεί να λαμβάνει PDF, email, έγγραφα ή άρθρα και να τα μετατρέπει σε ήχο και διαθέτει πάνω από 30 φωνές με φυσικό ήχο.
Πώς ακριβώς επηρεάζει το AI το επάγγελμα των marketers;
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να επηρεάζει τους digital marketers είναι μέσω της αυτοματοποίησης των διαφημίσεων. Τα συστήματα AI μπορούν να αναλύουν τα δεδομένα των καταναλωτών και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες διαφημίσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε χρήστη.
Αυτό μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για τη δημιουργία διαφημίσεων και αυξάνει την αποτελεσματικότητά τους.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να βοηθήσει τους marketers στην ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Με τη χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, μπορεί να αναγνωρίσει τα μοτίβα και τις τάσεις που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτή η πληροφορία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία πιο αποτελεσματικών στρατηγικών marketing.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει δεδομένα πελατών για να εντοπίσει τάσεις και μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη της μελλοντικής τους συμπεριφοράς. Αυτό μπορεί να επιτρέψει στους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ να λάβουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με την κατανομή των πόρων τους και την επένδυση σε νέες πρωτοβουλίες.
Τα εργαλεία τμηματοποίησης με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να ομαδοποιήσουν αυτόματα τους πελάτες με βάση τα χαρακτηριστικά τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ να προσδιορίσουν ποια χαρακτηριστικά και τα οφέλη του προϊόντος είναι πιο σημαντικά για διαφορετικά τμήματα κοινού.
Τα chatbots που υποστηρίζονται από AI μπορούν 24/7 , να επικοινωνούν και να απαντούν με αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε ερωτήσεις που κάνουν συχνά οι καταναλωτές. Πρόκειται για έναν πολύ οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών και είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις on line επιχειρήσεις.
Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο υποστήριξης στη λήψη αποφάσεων για τους marketers. Αναλύοντας δεδομένα και προβλέποντας τις επιπτώσεις διαφόρων επιλογών, μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη λήψη αποφάσεων για τις καμπάνιες marketing.
Παρόλο που η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ψηφιακών δημιουργών, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι απαιτείται ακόμα ανθρώπινη ενσυναίσθηση και δημιουργικότητα για να δημιουργηθούν επιτυχημένες καμπάνιες.
Σημαντικό είναι να κατανοήσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ αποτελεί ισχυρό εργαλείο, αλλά δεν αποτελεί αυτό καθαυτό το υποκατάστατο της ανθρώπινης δημιουργικότητας και της στρατηγικής σκέψης.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι αξιόπιστη όσον αφορά την ανάλυση μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων, την αυτοματοποίηση εργασιών και την πρόβλεψη τάσεων.
Αυτό επιτρέπει στους marketers να εξοικονομούν χρόνο και πόρους, καθιστώντας την διαδικασία πιο αποτελεσματική.
Ωστόσο, η ανθρώπινη δημιουργικότητα παραμένει κρίσιμη για τη δημιουργία συναρπαστικών και ανθρώπινα επικοινωνιακών καμπανιών.
*Η συνδυασμένη προσπάθεια ανθρώπου και τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η συναισθηματική νοημοσύνη των ανθρώπων παίζει καίριο ρόλο στην επικοινωνία και τη δημιουργία βαθιών συνδέσεων με το κοινό. Επομένως, η ανθρώπινη επίγνωση, ενσυναίσθηση και πολιτισμική ευαισθησία παραμένουν αναντικατάστατες πτυχές στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Για παράδειγμα, ενώ τα chatbots μπορούν να βοηθήσουν στο χειρισμό απλών ερωτημάτων εξυπηρέτησης πελατών, οι πελάτες μπορεί να απογοητευτούν εάν δεν μπορούν να μιλήσουν με έναν άνθρωπο για πιο περίπλοκα ερωτήματα.
Συνοψίζοντας, η τεχνητή νοημοσύνη συμπληρώνει την ανθρώπινη εργασία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά δεν την αντικαθιστά. Ο ιδανικός συνδυασμός των δύο μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά αποτελέσματα και να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν αποτελεσματικά και ανθρώπινα με το κοινό τους.
Σε κάθε περίπτωση, οι marketers πρέπει να είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές και να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
Οι προοπτικές είναι φωτεινές, και όσοι επενδύσουν στην κατανόηση και τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα έχουν το πάνω χέρι στον ανταγωνιστικό ψηφιακό χώρο.