Όπως έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια, νέες σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζονται ξαφνικά και νέες social media τάσεις εμφανίζονται κάθε λίγους μήνες. Είναι, λοιπόν, πολύ βασικό να είμαστε ενημερωμένοι για τις νέες αυτές τάσεις, και για να είμαστε μπροστά στον ανταγωνισμό αλλά και επειδή το marketing της επιχείρησης μας πλέον επηρεάζεται από αυτά.
Δείτε παρακάτω τι να περιμένουμε για το 2016:
1. Ο πραγματικός χρόνος (Real time) θα γίνει ακόμα πιο “πραγματικός”.
Με τη νέα εφαρμογή για live stream από το twitter (periscope), οι χρήστες μπορούν να μεταδώσουν σε πραγματικό χρόνο αυτό το οποίο κινηματογραφούν με την κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου, άρα η κοινοποίηση περιεχομένου και βίντεο θα γίνεται ακόμα πιο γρήγορα και βελτιωμένα.
2. Τα ‘Buy buttons’ θα βρίσκονται παντού.
Ήδη το Facebook και το Pinterest έχουν προσθέσει buy features στις πλατφόρμες τους. Σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα κανάλια και η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς αλλάζουν και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Με αυτό τον τρόπο, η αγορά θα γίνεται πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
3. Οι χρήστες θα “κινούνται” μέσα από τις εφαρμογές.
Το Facebook θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν άρθρα, βίντεο ακόμα και ιστοσελίδες μέσα από την εφαρμογή που προσφέρει (instant articles), χωρίς οι ίδιοι να χρειάζεται καν να φύγουν από το site για να τα δουν . Οι εφαρμογές θα γίνουν πλέον one-stop, καθώς πίσω από το Facebook ακολουθούν τώρα και το Twitter με το Instagram.
4. Η διαφήμιση θα γίνει πιο “έξυπνη”.
Καθώς τα κανάλια συνεχίζουν το διαδικτυακό monetize (χρηματοποίηση), ο αριθμός των διαφημίσεων θα αυξηθεί, το περιεχόμενο των οποίων θα είναι πιο έξυπνο γιατί θα επικεντρώνεται στα ενδιαφέροντα των χρηστών με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.
5. Mεγαλύτερη βάση θα δοθεί στην Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.
Την χρονιά που μας πέρασε, η προστασία των προσωπικών δεδομένων ήταν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος και συνεχίζει να είναι. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αυτή τη χρονιά, θα πρέπει όχι μόνο να τηρήσουν την υπόσχεση τους για την προστασία προσωπικών δεδομένων των πελατών αλλά θα πρέπει να το αποδείξουν κιόλας.
6. Λιγότερες Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης.
Τα προηγούμενα χρόνια είδαμε πολλές νέες πλατφόρμες να αναδύονται με ταχύ ρυθμό και να καταλαμβάνουν τη βιομηχανία. Η τάση αυτή αναμένεται να αλλάξει το 2016, καθώς τα νέα αυτά κανάλια θα εξαγοραστούν από τα μεγαλύτερα της αγοράς, δίνοντας τους έτσι λιγότερες πιθανότητες να “ευδοκιμήσουν”.
Αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι ότι η αγορά στα social media εξελίσσεται ραγδαία και ότι το 2016 αναμένεται να είναι μία ακόμα εκπληκτική και γεμάτη εξελίξεις χρονιά!
Η ομάδα της SNS θα χαρεί να συζητήσει σε βάθος μαζί σας τις ανάγκες των social media για την επιχείρησή σας και να σας βοηθήσει στην ανάπτυξη και εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής. Εναλλακτικά, μπορεί να σας παρέχει συμβουλές για το πώς να διαχειριστείτε εσείς σωστά τα κοινωνικά δίκτυα τις επιχείρησής σας μέσα από τη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων ειδικά για εσάς.