Το email marketing είναι ένα πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας και στρατηγικής marketing που θα έπρεπε να έχουν όλες οι επιχειρήσεις. Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας επαγγελματικών newsletters, είναι εξαιρετικά σημαντική για μια επιχείρηση, γιατί μέσω αυτής μπορεί να επιτευχθεί:
Τι ακριβώς είναι όμως το newsletter;
Newsletter ( ή ενημερωτικό δελτίο στην ελληνική γλώσσα) είναι το email που στέλνεται σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα με σκοπό κάποια ενέργεια.
Ποιοι είναι οι παραλήπτες – συνδρομητές;
Είναι οι εγγεγραμμένοι στη λίστα σας, οι οποίοι έχουν δώσει τα στοιχεία τους, δηλαδή το email και το όνομά τους, μαζί με τη συγκατάθεσή τους, ώστε να λαμβάνουν το newsletter σας.
Ποιος είναι ο σκοπός των newsletters;
Ο κύριος σκοπός της χρήσης των newsletters είναι η ενημέρωση των πελατών για νέα προϊόντα, νέα, πωλήσεις και εκπτώσεις. Είναι επίσης δυνατή η αποστολή κουπονιών για μελλοντικές αγορές.
Το email marketing, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος ώστε να μετατραπούν οι παραλήπτες σε πελάτες, μιας και έχει conversion rate που μπορεί να αγγίξει το 40%!
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε ένα newsletter που θα ξεχωρίζει:
1) Σωστή στόχευση κοινού
Θα πρέπει να έχετε ορίσει ένα ιδανικό κοινό για το οποίο θα δημιουργείτε το newsletter σας .
Είναι σημαντικό να καταλάβετε ποια ενδιαφέροντα και συνήθειες έχει το κοινό το οποίο στοχεύετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να καθορίσετε πόσο συχνά θα πρέπει να στέλνετε το newsletter σας και τι είδους περιεχόμενο θα πρέπει να περιέχει,
2) Περιεχόμενο
Προκειμένου το newsletter σας να είναι ελκυστικό, θα πρέπει να δώσετε έμφαση στο περιεχόμενό του. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε κείμενο μόνο ή ακόμη και στην προσθήκη εικόνων.
3) Σχεδιασμός
Είναι σημαντικό να ξεχωρίζει ένα newsletter από τα άλλα από άποψη σχεδιασμού.
Σε κάθε περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει συνοχή μεταξύ όλων των κειμένων σας (τίτλος, υπότιτλοι κ.λπ.), καθώς και μεταξύ κειμένου και εικόνων κλπ.
Ο σχεδιασμός θα πρέπει να είναι ελκυστικός και να διαβάζεται εύκολα από όλους τους συνδρομητές.
4) Συχνότητα
Όσο για την συχνότητα αποστολής των newsletters, θα πρέπει να είναι σταθερή, ώστε οι παραλήπτες να αποκτούν την συνήθεια να τα λαμβάνουν τακτικά.
Προσοχή! Να μην στέλνετε πολύ συχνά newsletters, διότι αυτό το γεγονός προκαλεί εκνευρισμό στους συνδρομητές και κάνουν απεγγραφή.
Η καλύτερη επιλογή, είναι μία φορά την εβδομάδα ή μια φορά στις 2 εβδομάδες.
Θα πρέπει να βρείτε μια καλή πλατφόρμα newsletter που θα σας παρέχει ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης μέσα από το οποίο θα έχετε την δυνατότητα να δημιουργείτε καλαίσθητα newsletters με προσχεδιασμένα templates, να διαχειρίζεστε τους συνδρομητές σας καθώς και να χωρίζετε σε κατηγορίες τους παραλήπτες σας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους.
Το mailchimp και το mailerlite είναι 2 πλατφόρμες που θα σας καλύψουν σε όλα τα παραπάνω.
Στην SNS Agency μπορούμε να διαχειριστούμε όλες τις πτυχές της δημιουργίας newsletters με την κατάλληλη στρατηγική και να τα αποστέλλουμε τους για εσάς, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα άλλο!
Στην διάθεση σας
SNS Agency