To Remarketing είναι μία προσπάθεια να προσεγγίσουμε εκ νέου ένα κοινό που έχει ήδη δημιουργήσει κάποια επαφή ή / και σχέση με μία επιχείρηση, γνωρίζοντας το brand ή τις υπηρεσίες που παρέχει, καθώς έχει:
Πιο συγκεκριμένα, το κοινό που στοχεύουμε με μία καμπάνια Remarketing (ή όπως συχνά αναφέρεται ως επαναληπτικό μάρκετινγκ) έχει ήδη ολοκληρώσει το στάδιο του awareness και του consideration, και είναι πιθανό να επιστρέψει για να επαναλάβει την ενέργεια ή / και την αγορά.
Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, μπορεί να προβληθούν νέα προϊόντα ή / και υπηρεσίες, σε καταναλωτές που έχουν με κάποιον τρόπο αλληλεπιδράσει με ένα brand, και έχουν μείνει ευχαριστημένοι.
Οι καμπάνιες που ως στόχο έχουν το Remarketing μπορεί να σχεδιαστούν στη Google, σε Meta πλατφόρμες, στο YouTube, αλλά και σε Email Marketing.
Οι διαφημίσεις Display χρησιμοποιούνται κατ’ εξοχήν για καμπάνιες Remarketing, καθώς έχει προηγηθεί μία αλληλεπίδραση και η εικόνα βοηθά πάντα στην προσέλκυση του κατάλληλου κοινού, ωστόσο μπορεί σε μία Search Ad Campaign, να προστεθεί το κοινό που έχει συγκεντρώσει μία επιχείρηση από την εγγραφή σε κάποια λίστα, και να στοχευθεί κατάλληλα στη συνέχεια.
Τα πλεονεκτήματα του Remarketing είναι πολλά, καθώς μπορεί να αυξήσει τη δύναμη του brand, συμβάλλοντας στην τόνωση της επικοινωνίας με το ήδη υπάρχον κοινό, αλλά και την αύξηση του reach και ενίοτε των conversions.