Κάποιος πελάτης έχει ενδιαφερθεί για την ιστοσελίδα σας και πληκτρολογεί www.something.com. Η σελίδα σας τελικά φορτώνει και ανοίγει.
O επισκέπτης προσγειώνεται στον ιστότοπό σας λοιπόν και το πρώτο πράγμα που βλέπει είναι η αρχική σελίδα του site σας (home page) ώστε να μάθει περί τι ακριβώς πρόκειται.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνουμε πως η homepage είναι η πιο δημοφιλής σελίδα σε ένα website.
Επομένως, η αρχική σας σελίδα θα πρέπει να παρουσιάζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας με τέτοιο τρόπο που θα ενθουσιάζει τον υποψήφιο αγοραστή.
Θα πρέπει να “προκαλεί” έτσι τους επισκέπτες, ώστε να επιθυμούν να εξερευνήσουν περαιτέρω τον ιστότοπό σας. Αυτό θα πρέπει όμως να επιτευχθεί ταχύτατα, μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα.
Αυτός είναι ο χρόνος που σύμφωνα με τους ειδικούς χρειάζεται ώστε να κερδίσουμε μια καλή πρώτη εντύπωση.
Για να το πετύχετε αυτό, η homepage θα πρέπει να απαντά σε 3 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που κάνουν οι άνθρωποι όταν επισκέπτονται μια αρχική σελίδα για πρώτη φορά.
01. Ποιος είστε;
Η πρώτη ερώτηση που κάνουν οι επισκέπτες όταν έρχονται σε έναν νέο ιστότοπο είναι: “Τι είναι αυτό; τι ακριβώς μου προσφέρει;”
Θα πρέπει λοιπόν να απαντηθεί ξεκάθαρα το ερώτημα τους για το τι ακριβώς προσφέρει η σελίδα σας και ποια είναι η φωνή του brand σας.
Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι μια επικεφαλίδα γραμμένη με μια φράση που θα περικλείει την φιλοσοφία της επιχείρησής σας, ώστε να καλωσορίζει κάθε έναν από τους ενδιαφερόμενους πελάτες σας. Μπορείτε να προσθέσετε τον τίτλο, το επάγγελμά σας ή την υπηρεσία της επιχείρησής σας ακριβώς κοντά στο όνομα ή το λογότυπό σας.
Θα πρέπει να περνάει ένα μήνυμα που θα μεταφέρει άμεσα στους πελάτες σας τι ακριβώς προσφέρετε σε αυτούς.
02. Σε ποιον απευθύνεται;
Το επόμενο πράγμα για το οποίο θέλουν να είναι σίγουροι οι επισκέπτες, είναι εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι πραγματικά για αυτούς.
Με άλλα λόγια, αναρωτιούνται: “Με αφορά αυτός ο ιστότοπος;”
Αυτό που πρέπει να κάνετε στην αρχική σας σελίδα είναι να δηλώσετε τι ακριβώς είστε και τι προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι μπορούν γρήγορα να διαπιστώσουν αν τους αφορούν οι υπηρεσίες σας και τα προϊόντα σας έτσι ώστε να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα και να εμβαθύνουν στις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας ή τελικά να αποχωρήσουν.
03. Τι είναι αυτό ακριβώς που σας κάνει ξεχωριστούς;
Αν καταφέρατε να κρατήσετε την προσοχή του επισκέπτη σας μέχρι εδώ, το επόμενο πράγμα που θα θέλουν να μάθουν, είναι το γιατί ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, τι προσφέρετε και τι ακριβώς σας διαφοροποιεί; Βασικά, πουλήστε τον εαυτό σας, γρήγορα και απλά. Κερδίστε τις καλύτερες εντυπώσεις μιας και η homepage είναι ουσιαστικά η “ψηφιακή βιτρίνα” σας.
Αν η αρχική σας σελίδα δεν απαντά με σαφήνεια σε αυτές τις ερωτήσεις, τότε οι επισκέπτες σας ενδέχεται να μην μπορούν να επωφεληθούν από όλα όσα έχει να προσφέρει η εταιρεία σας. Φροντίστε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε την επίσκεψη των υποψηφίων πελατών σας στο έπακρο.
Αξίζει τον κόπο. Συμφωνείτε;