Οι πωλήσεις του eshop σου βρίσκονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα και αυτό σε κάνει να αναρωτιέσαι διαρκώς γιατί συμβαίνει αυτό. Η απάντηση στην ερώτηση γιατί το “e-shop μου δεν πουλάει” είναι όμως λίγο πιο σύνθετη.
Υπάρχουν κάποια συχνά λάθη που γίνονται από πολλούς που έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία αν τα βελτιωθούν θα παρατηρήσουν σημαντική άνοδο στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις τους.
1. Το eshop σου έχει κακής ποιότητας φωτογραφίες.
Οι καταναλωτές που αποφασίσουν να αποφασίζουν να πραγματοποιήσουν μια ηλεκτρονική αγορά, βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στις εικόνες του προϊόντος που τους παρέχεις. Αν αυτές οι φωτογραφίες δεν είναι καλής ανάλυσης ώστε να μπορέσει ο υποψήφιος αγοραστής να φανταστεί επακριβώς το προϊόν, δεν υπάρχει περίπτωση να πραγματοποιήσει την αγορά.
2. Έχεις κακή περιγραφή στα προιόντα σου ή δεν έχεις καθόλου περιγραφές.
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις πως ένα προϊόν χωρίς περιγραφή ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ! ΚΑΝΟΝΑΣ
Οι περιγραφές των προϊόντων είναι βασική προϋπόθεση ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν δεν περιγράψεις αναλυτικά το προϊόν στον καταναλωτή πώς θα λάβει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται για να το γνωρίσει καλύτερα; Στην περιγραφή θα πρέπει να αναφέρονται όλες οι δυνατότητες, τα πλεονεκτήματα καθώς και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Η περιγραφή θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μεταφέρει συναίσθημα ανυπομονησίας για κατάκτηση του προϊόντος στον καταναλωτή. Ένας επαγγελματίας copywriter θα πρέπει να αναλάβει αυτό το κομμάτι γιατί είναι εξαιρετικά σημαντικό.
3. Δυσκολεύεις πολύ την διαδικασία αγοράς
Όσο όμορφες και θελκτικές φωτογραφίες κι αν έχεις βάλει, όσο καλές περιγραφές κι αν έχεις γράψει, αν η διαδικασία αγοράς είναι χρονοβόρα και δυσκολεύει τον υποψήφιο πελάτη τότε αυτός θα αποχωρήσει. Θα πρέπει να απλοποιήσεις την διαδικασία χωρίς να μπερδεύεις τον καταναλωτή με εγγραφές σε e-mail list ή με άλλα στοιχεία που πιθανά ζητάς.
4. Δεν έχεις βάλει πολλούς τρόπους πληρωμής
Θα πρέπει να διευκολύνεις τον πελάτη να μπορεί να πληρώσει με όποιον τρόπο επιθυμεί και τον εξυπηρετεί. Να συνεργάζεσαι με όσο περισσότερες τράπεζες γίνεται, να δέχεσαι κάρτες, αντικαταβολή και γενικά να απλοποιείς την διαδικασία όσο περισσότερο γίνεται αλλιώς ο πελάτης θα αποχωρήσει και είναι λογικό.
5. Να είναι συμβατό προς κινητά τηλέφωνα
Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους από κινητό τηλέφωνο. Αν το eshop σου δεν είναι mobile friendly τότε δεν θα μπορεί να πλοηγηθεί ο καταναλωτής και θα αποχωρήσει με συνοπτικές διαδικασίες.
Ακολούθησε τα παραπάνω 5 βήματα και θα δεις σημαντική διαφορά στις πωλήσεις σου.
Mην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας, εδώ . Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!