fbpx
  • Ελληνικά
  • English

7 αλλαγές σε MARKETING στρατηγικές που θα γίνουν το 2014

Social media FutureΤα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την προβολή μιας επιχείρησης, την αύξηση του πελατολόγιου της καθώς και των πωλήσεων. Τα social media ακολουθούν τάσεις ανά περιόδους που υπόκεινται σε αλλαγή ανάλογα πάντα με τις τάσεις της εποχής.

Ποιες είναι οι αλλαγές που θα γίνουν όμως μέσα στο 2014 και ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στις marketing στρατηγικές που θα ακολουθήσει η κάθε επιχείρηση;

1. Τα περιεχόμενα θα περιλαμβάνουν περισσότερα γραφικά.

Οι αναρτήσεις στο Facebook που περιέχουν φωτογραφίες παίρνουν 53% περισσότερα likes, 104% περισσότερα σχόλια και 84% περισσότερα κλικ από ένα post που περιέχει μόνο γράμματα. Με την άνοδο του Pinterest και του Tumblr, είναι αναγκαίο να δημιουργούνται περιεχόμενα που να περιλαμβάνουν γραφικά και εικόνες. Τραβούν πιο εύκολα το ενδιαφέρον των χρηστών και υπάρχει περισσότερη αλληλεπίδραση μεταξύ τους.

2. Η κοινωνικοποίηση δεν θα χρησιμοποιείται για πώληση προϊόντων.

Στον κόσμο αρέσει να αγοράζει. Οι εταιρείες που έχουν πετυχημένη προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικεντρώνονται στο χτίσιμο επικοινωνίας και ενασχόλησης με τους πελάτες τους και όχι μονάχα στην πώληση του προϊόντος-υπηρεσίας τους . Οι πελάτες, από την άλλη, αναζητούν επιχειρήσεις που προσδίδουν αξία, διασκέδαση, εκπτώσεις, βοήθεια και ενασχόληση μαζί τους. Η ενασχόληση αυτή με το κοινό οδηγεί στο χτίσιμο εμπιστοσύνης και αυτό σε customer Loyalty.

3. Το LinkedIn θα γίνει ο πιο βασικός ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

Φανταστείτε μια δημοσίευση που να έχει απήχηση σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια αναγνώστες και συντάκτες, όλοι συγκεντρωμένοι σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Το LinkedIn θα γίνει ο κύριος ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Φτιάξτε και εσείς το επαγγελματικό σας προφίλ στο LinkedIn, γίνετε ενεργά μέλη σε group και ανταλλάξτε απόψεις.

4. Το περιεχόμενο θα είναι μεγαλύτερο και καλύτερο.

Τα απλά μηνύματα και οι απλές ερωτήσεις δεν αρκούν. Για να αναπτύξει μια επιχείρηση μια πιο ουσιαστική σχέση με τον πελάτη της, θα πρέπει να εμπλακεί σε βαθύτερο βαθμό. Σύντομα video, infographics, δημοσκοπήσεις είναι μερικοί τρόποι για να το πετύχει αυτό. Επίσης, θα πρέπει να επικεντρωθεί στους fans που έχει και όχι στους fans που θέλει να έχει. Αν το μήνυμα που θέλει να περάσει μια επιχείρηση για το προϊόν-υπηρεσία που προσφέρει έχει ως σκοπό να προσεγγίσει μόνο νέους fans, θα κουράσει τους ήδη υπάρχοντες, εκείνους δηλαδή που έχουν ήδη επιλέξει να την ακολουθήσουν.

5. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπες.

Τα Social media έχουν πλέον ωριμάσει και χρησιμοποιούνται σε ευρεία κλίμακα από πολλές επιχειρήσεις. Κατά συνέπεια, γίνεται όλο και δυσκολότερο για μια επιχείρηση να ξεχωρίσει μιας και ο ανταγωνισμός συνεχώς αυξάνεται. Για να βγείτε κερδισμένοι θα πρέπει να σκέφτεστε ανοιχτά και να βρίσκετε συνεχώς τρόπους να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας.

6. Οι social media καμπάνιες θα χρεώνονται.

Το βασικό είναι να μάθει κανείς να χειρίζεται τα εργαλεία πληρωμής του Facebook και του twitter ώστε να κερδίζει προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, υπάρχει το Facebook advanced audience εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να ανεβάσει το email database και να στείλει συγκεκριμένα απαντητικά μηνύματα στο στοχευμένο κοινό της. Με την κίνηση αυτή μπορεί να αυξηθεί το “brand awareness” , να προωθηθούν νέα προϊόντα και γενικότερα να προκληθεί η έλξη του ενδιαφέροντος του κοινού γύρω από το brand. Αυτά τα εργαλεία θα γίνουν πιο ολοκληρωμένα το 2014.

7. Το Google+ θα παραμείνει στο προσκήνιο.

Υπάρχουν πολλά οφέλη, τα οποία προκύπτουν από την χρήση του Google+. Δημιουργεί μια δυνατή κοινότητα που επιτρέπει τη χρήση του brand και επιτρέπει την αναγνώριση των πελατών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της κάθε επιχείρησης. Αυτό προσφέρει ένα δυνατό feedback από real-time καταναλωτές. Η κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μια δυνατή παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, θα πρέπει να έχει αναπτύξει και μία δυνατή marketing στρατηγική που να δημιουργεί αλληλεπίδραση με τους πελάτες της, να χτίζει εμπιστοσύνη και να της δίνει ένα προβάδισμα στον ανταγωνισμό της.

Συμβουλευτείτε μας για να δημιουργήσουμε μαζί τη δική σας marketing στρατηγική για μια πιο ολοκληρωμένη και επιτυχημένη παρουσία στα Social Media.

Mashable.com

    Comments are closed

    logo
    SNS Agency -  Γλυφάδα