Πριν λίγες εβδομάδες ολοκληρώθηκε η 3η ετήσια διάσκεψη «Social Media Marketing world», που είναι αδιαμφισβήτητα η μεγαλύτερη συγκέντρωση social media marketers παγκοσμίως με την παρουσία μεγάλων ονομάτων όπως Mari Smith, Guy Kawasaki και Ann Handley. Στη διάσκεψη αυτή προέκυψαν πολλά στατιστικά για τις τάσεις που θα ακολουθηθούν το 2015 στα social media. Ξεχωρίσαμε τα 8 βασικότερα.
Στατιστικά:
Στατιστικά:
To 2015 έχει ανακηρυχτεί η χρονιά του native video. Με το facebook να δίνει πολύ μεγάλη έμφαση σε αυτά (ακόμα και επιβράβευση μέσω του reach που θα κάνουνε), θεωρούνται πλέον μεγάλη απειλή για το YouTube. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Τα Video Ads του Facebook προσφέρουν στα brands ένα μοναδικό προϊόν. Με την ικανότητα να ανεβάσουν οι διαφημιστές video και να τα διαφημίσουν ως ‘’φυσικά’’ στο Facebook (που δεν έχουν υποστεί δηλαδή αλλαγές για αυτό και χρησιμοποιείται ο όρος “native”), με αυτό τον τρόπο βρίσκουν ένα διαδραστικό εργαλείο να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες του facebook. Να σημειωθεί επίσης, ότι τα Facebook video ads διαθέτουν πλούσια μέσα με αυτόματες λειτουργίες και σθεναρά video analytics που μπορούν να προσεγγίσουν πολλούς χρήστες.
Στατιστικά:
Νομίζετε πως το FB πεθαίνει; Ξανασκεφτείτε το.
Στατιστικά:
Όχι μόνο δεν πεθαίνει, αλλά μεγαλώνει όλο και περισσότερο.
Στατιστικά:
Όταν κάποιο νέο προϊόν/ πλατφόρμα βγει στην αγορά, οι marketers δεν είναι απαραίτητα οι πρώτοι που θα αποκτήσουν το προϊόν όπως μπορεί να νομίζετε. Αντίθετα, μπορεί να γνωρίζουν για το νέο προϊόν που έχει κυκλοφορήσει, να έχουν συγκεντρώσει πληροφορίες για αυτό αλλά θα κάνουν πρώτα μία παύση πριν μεθοδεύσουν τις προσπάθειες τους για την απόκτηση του.
Στατιστικά:
Το Podcasting έχει αρχίσει να γίνεται στόχος για brands.
Στατιστικά:
Η εποχή που τα social media είχαν ένα μεγάλο ερωτηματικό όσον αφορά τις μετρήσεις και τον υπολογισμό του ROI ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τα στατιστικά και τα analytics υπάρχουν. Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα εργαλεία στη διάσκεψη ήταν η χρήση UTMS (Urchin Traffic Monitor) για τα Google Analytics. (Tο εργαλείο «URL builder» προσθέτει παραμέτρους σε URL που χρησιμοποιούνται σε “custom web-based ή σε email ad campaigns” έτσι ώστε όταν οι χρήστες πατήσουν πάνω σε αυτούς τους συνδέσμους, οι παράμετροι να στέλνονται στο Google Analytics Account και έτσι να φαίνεται ποια URL είναι πιο αποτελεσματικά στο να προσελκύουν χρήστες) .
Η εξέλιξη των social media είναι ραγδαία και η ανταπόκριση των social media marketers θα πρέπει να είναι άμεση στην επίτευξη των στόχων.