fbpx
  • Ελληνικά
  • English

9 τρόποι να ενσωματώσετε Ε-ΜΑIL και SOCIAL MEDIA MARKETING

Σε μία πρόσφατη έρευνα, το 68% των ερωτηθέντων επιχειρηματιών απάντησε  ότι σκοπεύει να ενσωματώσει τα social media με το email.

To ερώτημα είναι: γιατί θα θέλατε να συμπεριλάβετε τις ικανότητες του social sharing με τις email καμπάνιες σας; Ποια είναι τα οφέλη της πρόσκλησης ενός email subscriber να συνδεθεί με τα κοινωνικά διαδίκτυα;

  • Πρώτα απ’ όλα, επεκτείνουν την εμβέλεια των email σας: Όσο περισσότεροι μοιράζονται τα email σας, τόσες περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν για άνοιγμα, κλικ και μετατροπές.
  • Επιτρέπουν να αναγνωρίσετε  επιρροές.  Οι περισσότερες email παροχές υπηρεσιών περιλαμβάνουν μετρήσεις όσον αφορά ποιος μοιράζεται τα email σας πιο συχνά καθώς επίσης και τον αντίκτυπο που έχουν στο μοίρασμα ( ανοίγματα, κλικ, μετατροπές κλπ)
  • Δίνουν στους email subscribers περισσότερες επιλογές: υπάρχει περίπτωση οι email subscribers σας να θέλουν να ασχοληθούν με την επιχείρηση σας από διαφορετικά κανάλια. Το email λοιπόν δεν είναι η μόνη επιλογή. Δώστε τους επιλογή.
  • Σας επιτρέπουν να επεκτείνετε την εμβέλεια του μηνύματος σας : με λίγα λόγια, γιατί να περιορίσετε την επικοινωνία σας  με τους πελάτες  ή οπαδούς σας σε ένα μόνο δίκτυο; Εκμεταλλευτείτε και άλλα κανάλια.

Πριν συνεχίσουμε με τους τρόπους ενσωμάτωσης, είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε την διαφορά μεταξύ του κοινωνικού μοιράσματος (social sharing) και της κοινωνικής σύνδεσης (social connect).

  • Social sharing: αυτό γίνεται όταν κάποιος συμπεριλαμβάνει μια επιλογή για τον subscriber να μοιραστεί ολόκληρο το email  ή κάποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο  με τα κοινωνικά του δίκτυα.
  • Social connect: αυτό είναι που τείνουμε να βλέπουμε περισσότερο- όταν ζητάμε από τους email subscribers μας να κάνουν like στη σελίδα μας, ή να μας ακολουθήσουν στο twitter κτλ.

Παρακάτω, αναφέρονται 9 τρόποι ενσωμάτωσης του email marketing με τα social media για μέγιστη αποτελεσματικότητα.

1. Να περιλαμβάνετε Κοινωνικά εικονίδια στα Emails  όπως αυτό του Facebook ή του twitter.

2. ζητήστε από τους  email subscribers να μοιραστούν και να συνδεθούν.

Μερικές φορές απλά να συμπεριλάβεις κάποια εικονίδια δεν είναι αρκετό. Να θυμάστε ότι ενώ όλοι αναγνωρίζουν το Facebook/Twitter/LinkedIn εικονίδιο,  δεν είναι όλοι σε θέση να γνωρίζουν τι δράση θέλετε να πάρουν όταν τα βλέπουν σε ένα email. Μην διστάσετε να τους πείτε.

3. Στείλτε μία ειδικά αφιερωμένη Εmail καμπάνια

Κάποιες φορές , ακόμα και όταν περιλαμβάνεις εικονίδια και κουμπιά δεν είναι αρκετό. Αν δεν έχετε και μεγάλη επιτυχία σε αυτό, δοκιμάστε στέλνοντας ένα email που είναι αφιερωμένο σε κάποιο συγκεκριμένο δίκτυο. Όπως για παράδειγμα, η Copyblogger αναφέρει στους subscribers γιατί θα πρέπει να την ακολουθήσουν στο twitter.

4. Να παρέχετε κίνητρο

Όπως αναφέρθηκε στο στάδιο 3,  εάν θέλετε κάποιος να συνδεθεί μαζί σας και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, κάποιες φορές θα πρέπει να προβάλλετε και ένα κίνητρο, το οποίο δεν χρειάζεται να είναι πάντα οικονομικό.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Chris Penn που προσέφερε σε 2 subscribers την ευκαιρία να διαφημιστούν στο επόμενο email του- αυτόν που μοιράστηκε περισσότερο και αυτόν που έκανε τα περισσότερα κλικ.

 

5. Να προωθήσετε Εmail εγγραφή μέσω Κοινωνικών Δικτύων.

Εάν έχετε προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο, μην διστάσετε  να αναζητήσετε νέους email subscribers μέσω αυτού του καναλιού. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε την email sign up σελίδα σας στο facebook, όπως έκανε η Cruise Deals στο παραπάνω παράδειγμα.

 

6. Να συμπεριλάβετε το απόσπασμα “ Retweet This” στο email.

Να συμπεριλάβετε ένα συγκεκριμένο tweet στην καμπάνια σας.

 

7. Να δημιουργήσετε μία email opt-in φόρμα στο Facebook.

To facebook σας επιτρέπει να ενσωματώσετε μία email sign-up φόρμα σαν μία από τις εφαρμογές σας. Αυτό έκανε και στη σελίδα του το Park City Mountain Resort”

 

8. Μην ξεχάσετε το SMS (κείμενο)

Όπως εφαρμόζει η Southwest Airlines χρησιμοποιώντας τις χαρτοπετσέτες τις.

9. Να προωθήσετε το email marketing στο blog σας.

Οπου μπορείτε να παραθέσετε link, να κάνετε αναφορά και να αναζητήσετε νέους email subscribers.

 

Ήρθε ο καιρός λοιπόν να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το email marketing για να εξουσιάσετε τα social media, και τα social media για να εξουσιάσετε το email marketing.

    Comments are closed

    logo
    SNS Agency -  Γλυφάδα