Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα σας προβληματίσουν κατά τη διαχείριση των Social Media. Καθώς όμως ένα λάθος είναι ικανό να διαστρεβλώσει τη φήμη της εταιρείας σας και να οδηγήσει στη μείωση των πωλήσεών σας, είναι σημαντικό να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο προσωπικό.
Δημιουργία και επιμέλεια δημιουργικού περιεχομένου (άρθρα, εικόνες, πληροφορίες, σχολιασμούς) για δημοσιεύσεις στα επιλεγμένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο το engagement των πελατών σας για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης.
Χειρισμός σχολίων και αποριών χρηστών-πελατών πάντα διατηρώντας το ύφος του Brand της επιχείρησής σας.
SWOT Analysis της επιχείρησης καθώς και έρευνα αγοράς.
Δημιουργία μηνιαίων reports για την πορεία της επιχείρησης (statistical analysis).