Ο όρος content marketing ακούγεται πολύ συχνά από πολλές επιχειρήσεις. Τι εννοούμε με τον όρο αυτό και ποια η σημασία του για κάθε επιχείρηση;
Content marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διάδοση ποιοτικού περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή των υποψήφιων πελατών σε ενεργούς πελάτες, και των ενεργών πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες (conversion).
Το περιεχόμενο δημιουργείται με στόχο το marketing, αλλά δεν βασίζεται στην προβολή διαφημιστικού μηνύματος και δεν στοχεύει στην άμεση πώληση. Αυτή είναι και η διαφορά μεταξύ του content marketing και των άλλων διαφημιστικών εντύπων που μοιράζονται από διάφορες εταιρείες με σκοπό την πώληση. Το περιεχόμενο των εντύπων αυτών τις περισσότερες φορές δεν είναι ούτε σχετικό με αυτό που θέλει το κοινό, ούτε πολύτιμο (θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε και spam).
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ CONTENT MARKETING
Το μυστικό πίσω από την επιτυχία του content marketing είναι η δημιουργία περιεχομένου που να σημαίνει κάτι για το κοινό στο οποίο στοχεύει η κάθε επιχείρηση. Θα πρέπει δηλαδή όταν το δημιουργείτε, να λαμβάνετε υπόψη σας το ιδανικό κοινό σας. Πρέπει να αναγνωρίσετε τους προβληματισμούς, τις ανάγκες, αλλά και τα ενδιαφέροντά τους ώστε το περιεχόμενό να τους αφορά. Ένας τρόπος να το πετύχετε είναι να διαβάζετε προσεκτικά το feedback και τα σχόλια που αφήνουν οι επισκέπτες στις διάφορες πλατφόρμες τις οποίες διαχειρίζεστε (π.χ. website, blog, social media κλπ.).
Αν το κοινό σας το βρει ενδιαφέρον, πολλές φορές θα το μοιραστεί με άλλους.
Η διαδικασία αυτή έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και την αύξηση του κύρους και της αξιοπιστίας της επιχείρησης που παρέχει αυτήν την αξία.
Το περιεχόμενο μπορεί να είναι είτε άρθρα, e-books, newsletters, blog posts και webinars. Επίσης, το content marketing εκτός από το λεκτικό κομμάτι θα πρέπει να περιλαμβάνει και εικαστικό σε μορφή εικόνας ή video- εξίσου σημαντικό για την αποτελεσματικότητα του content marketing, αφού, όπως έχει παρατηρηθεί, το visual περιεχόμενο είναι εκείνο που τραβά την προσοχή των καταναλωτών.
Μερικά tips για τη δημιουργία επιτυχημένου content marketing είναι τα ακόλουθα:
- Δημιουργήστε ένα πλάνο το οποίο να περιγράφει τη στρατηγική σας και να δείχνει τους στόχους σας. Μερικά ερωτήματα που βοηθούν στην ανάπτυξη τους είναι:
- Τι είδους περιεχόμενο θα δημιουργείται;
- Πού θα δημοσιεύεται;
- Με ποια συχνότητα θα γίνονται οι δημοσιεύσεις;
- Επικοινωνήστε με το κοινό σας για να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση,να υπάρχει προσωπική επαφή, να χτιστεί εμπιστοσύνη ανάμεσα σας που αδιαμφισβήτητα θα οδηγήσει σε brand awareness.
- Μετρήστε τις προσπάθειες σας
Εκτός από τα νούμερα, για να μετρήσετε την απόδοση καλύτερα, θα πρέπει να εστιάσετε στα εξής:
- Τα shares
- Τα leads
- Τις πωλήσειςΠώς αλληλεπιδρά το κοινό σας με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε κατά καιρούς; Πόσοι από τους ενδιαφερόμενους το βλέπουν; Ποιοι το μοιράζονται και γιατί; Ποιοι κάνουν το επόμενο βήμα και πραγματοποιούν κάποια ενέργεια;
Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι ο κόσμος δεν θέλει διαφήμιση όταν πρόκειται να αγοράσει.
Αντίθετα, θέλει χρήσιμες πληροφορίες-περιεχόμενο. Εάν εσείς παρέχετε αυτή την πληροφορία, τότε η εμπιστοσύνη, η αξιοπιστία και το κύρος που θα δημιουργήσετε, θα οδηγήσει σε πωλήσεις ενώ παράλληλα θα έχετε ήδη ενημερώσει για τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σας.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω πληροφορίες ή συμβουλές.
Recent Comments