fbpx

12191679_1004395149624393_5208168946336396141_nO Νοέμβριος είναι ο μήνας της αναμονής της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, αλλά και μήνας της προετοιμασίας μας για αυτά. Για αυτό και εμείς σας δίνουμε 5 συμβουλές για να προετοιμάσετε το ίδιο καλά με το εσωτερικό των καταστημάτων σας την ηλεκτρονική σας παρουσία!

1.Φωτογραφίες Σελίδας

Προσπαθήστε να σκεφτείτε τα πατροπαράδοτα σύμβολα των Χριστουγέννων όπως χιόνι, το καπέλο του Άγιο Βασίλη, ή αστέρια, τα οποία θα μπορούσατε πολύ εύκολα να ταιριάξετε με το logo της εταιρείας σας. Θα μπορούσατε ακόμα να αλλάξετε τα χρώματα του logo βάσει των Χριστουγεννιάτικων χρωμάτων (κόκκινο,πράσινο,μπλε). Μόνο να είστε βέβαιοι ότι θα παραμείνετε πιστοί στο design του brand σας.

Κάποια πετυχημένα παραδείγματα:logo

 

2.Cover Photo

Αν  επιλέξετε να μην αλλάξετε την είκονα του logo σας θα μπορούσατε να προσθέσετε μια xριστουγεννιάτικη cover photo! Με μια τέτοια φωτογραφία μπορείτε να προσελκύσετε ευκολότερα το κοινό σας ώστε τελικά να δουν τα προιόντα σας ή ν συμμετάσχουν σε κάποιο διαγωνισμό ή άλλλη καμπάνια που ίσως τρέχει εκείνο το διάστημα. Πολύ καλό το παράδειγμα της KitKat:

κιτκατ

3.Posts με χριστουγεννιάτικο design

Είναι κοινώς γνωστό ότι όσο περισσότερες εικόνες έχετε στη σελίδα σας τόσο περισσότερο κόσμο προσελκύεται για να απασχοληθεί με τοcontent σας. Για αυτό και εικόνες που εύχονται καλές διακοπές και χαρούμενα Χριστούγεννα καλό είναι να περιλαμβάνονται στα posts σας. Σας παραθέτουμε μερικές ωραίες ιδέες:


post designs

4.Video

Είτε πρόκειται για τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα που είπαν παιδιά στο κατάστημα σας, είτε για τη διαδικασία στολισμού του καταστήματος σας, μπορείτε να τραβήξετε ένα video και να το ανεβάσετε στη σελίδα σας. Δημιουργείτε αμεσότητα και μεγαλύτερο engagement με το κοινό σας και ας το παραδεχτούμε  – είναι διασκεδαστικό!

5.   Contests

Αν όχι τα Χριστουγεννιάτικη περίοδος, τότε ποιά είναι η καλύτερη περίοδος για να τρέξετε έναν διαγωνισμό;  Έτσι μπορείτε όχι μόνο να συλλέξετε χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σας, αλλά και να αυξήσετε το engagement προσφέροντας ώρα. Ακόμα μπορείτε να εντάξετε στους διαγωνισμούς και άλλα Social Media όπως το Pinterest.
contests

 Εσείς τι προετοιμασίες έχετε ξεκινήσει για τα Χριστούγεννα;