Πριν λίγες εβδομάδες ολοκληρώθηκε η 3η ετήσια διάσκεψη «Social Media Marketing world», που είναι αδιαμφισβήτητα η μεγαλύτερη συγκέντρωση social media marketers παγκοσμίως με την παρουσία μεγάλων ονομάτων όπως Mari Smith, Guy Kawasaki και Ann Handley. Στη διάσκεψη αυτή προέκυψαν πολλά στατιστικά για τις τάσεις που θα ακολουθηθούν το 2015 στα social media. Ξεχωρίσαμε τα 8 βασικότερα.
- Το YouTube είναι ισχυρό
Στατιστικά:
- το 56% των marketers θέλουν να βελτιώσουν τη γνώση τους όσον αφορά το YouTube
- Το 66% σκοπεύει να αυξήσει τις ενέργειες του μέσα στο 2015
- Η κοινωνικοποίηση οδηγεί σε ¨κίνηση¨ (traffic)
Στατιστικά:
- 78% των marketers οδηγήθηκαν σε αυτό το συμπέρασμα. Επίσης, μας παροτρύνουν να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προσθέτοντας UTM παραμέτρους στους συνδέσμους που κοινοποιούμε. (βλέπε Νο.8)
- “Native Videos”
To 2015 έχει ανακηρυχτεί η χρονιά του native video. Με το facebook να δίνει πολύ μεγάλη έμφαση σε αυτά (ακόμα και επιβράβευση μέσω του reach που θα κάνουνε), θεωρούνται πλέον μεγάλη απειλή για το YouTube. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Τα Video Ads του Facebook προσφέρουν στα brands ένα μοναδικό προϊόν. Με την ικανότητα να ανεβάσουν οι διαφημιστές video και να τα διαφημίσουν ως ‘’φυσικά’’ στο Facebook (που δεν έχουν υποστεί δηλαδή αλλαγές για αυτό και χρησιμοποιείται ο όρος “native”), με αυτό τον τρόπο βρίσκουν ένα διαδραστικό εργαλείο να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες του facebook. Να σημειωθεί επίσης, ότι τα Facebook video ads διαθέτουν πλούσια μέσα με αυτόματες λειτουργίες και σθεναρά video analytics που μπορούν να προσεγγίσουν πολλούς χρήστες.
Στατιστικά:
- Έχει γίνει 360% αύξηση στη δημοσίευση video στο Facebook.
- 57% Marketers ασχολούνται με video
- 72% των Marketers σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση των video και θέλουν να μάθουν παραπάνω για αυτά.
- Μικρό ποσοστό των Marketers χρησιμοποιεί instagram (36%), Vine (4%) και Snapchat (2%)
- Το Facebook είναι ένας μεγάλος χώρος για τους marketers
Νομίζετε πως το FB πεθαίνει; Ξανασκεφτείτε το.
Στατιστικά:
- 93% των marketers είναι στο Facebook
- 51% λέει ότι το Facebook είναι το ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ εργαλείο
- Το Facebook αναπτύσσεται ραγδαία
Όχι μόνο δεν πεθαίνει, αλλά μεγαλώνει όλο και περισσότερο.
Στατιστικά:
- 62% των marketers έχουν αυξήσει τις ενέργειες τους το 2015
- 67% των marketers θέλουν να μάθουν περισσότερα
- Οι Μarketers κάνουν μία παύση πριν προχωρήσουν στην απόκτηση
Όταν κάποιο νέο προϊόν/ πλατφόρμα βγει στην αγορά, οι marketers δεν είναι απαραίτητα οι πρώτοι που θα αποκτήσουν το προϊόν όπως μπορεί να νομίζετε. Αντίθετα, μπορεί να γνωρίζουν για το νέο προϊόν που έχει κυκλοφορήσει, να έχουν συγκεντρώσει πληροφορίες για αυτό αλλά θα κάνουν πρώτα μία παύση πριν μεθοδεύσουν τις προσπάθειες τους για την απόκτηση του.
Στατιστικά:
- 4% αλληλεπιδρά ενεργά στο κοινωνικό δίκτυο
- 19% κάνει μόνο εγγραφή στο κοινωνικό δίκτυο χωρίς να έχει ενεργή παρουσία
- 8% είναι σκεπτικό και περιμένει να δει την εξέλιξη
- Podcasting
Το Podcasting έχει αρχίσει να γίνεται στόχος για brands.
Στατιστικά:
- Μόνο το 9% των marketers συμμετέχει σε podcasting
- 42% θέλει να μάθει περισσότερα για το podcasting
- 26% έχει σαν στόχο να αυξήσει τη δραστηριότητα του γύρω από το podcasting
- H μέτρηση των αποτελεσμάτων είναι πλέον εφικτή με τη χρήση διαφόρων εργαλείων
Η εποχή που τα social media είχαν ένα μεγάλο ερωτηματικό όσον αφορά τις μετρήσεις και τον υπολογισμό του ROI ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τα στατιστικά και τα analytics υπάρχουν. Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα εργαλεία στη διάσκεψη ήταν η χρήση UTMS (Urchin Traffic Monitor) για τα Google Analytics. (Tο εργαλείο «URL builder» προσθέτει παραμέτρους σε URL που χρησιμοποιούνται σε “custom web-based ή σε email ad campaigns” έτσι ώστε όταν οι χρήστες πατήσουν πάνω σε αυτούς τους συνδέσμους, οι παράμετροι να στέλνονται στο Google Analytics Account και έτσι να φαίνεται ποια URL είναι πιο αποτελεσματικά στο να προσελκύουν χρήστες) .
Η εξέλιξη των social media είναι ραγδαία και η ανταπόκριση των social media marketers θα πρέπει να είναι άμεση στην επίτευξη των στόχων.
Recent Comments