Πολλές επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει σελίδες προώθησης στο Facebook (Facebook Pages), χωρίς όμως κάποιες να μπορούν πάντα να εκπληρώσουν το σκοπό τους- να προωθήσουν δηλαδή αποτελεσματικά μια ιδέα, ένα blog, ένα προϊόν, μια υπηρεσία και να προσελκύσουν το κοινό να ενασχοληθεί σε μεγάλο βαθμό. Σας δίνουμε 4 συμβουλές για να χειριστείτε τη σελίδα σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σαν επιχείρηση στην προώθηση της υπηρεσίας σας.
1) Συγκεντρώστε “Likes”.
Για να έχει επιτυχία ένα μια σελίδα, θα πρέπει να συγκεντρώσετε αρκετά” Likes”.
Οι χρήστες που θα κάνουν like στη σελίδα σας είναι αυτοί που θα δουν το περιεχόμενο που έχετε κοινοποιήσει και θα αλληλεπιδράσουν με αυτό. Η συγκέντρωση τους όμως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Στην αρχή θα ανεβαίνουν σιγά-σιγά φτάνοντας κάποιες φορές ακόμα και ένα ή δυο τη μέρα μέχρι το σύνολό τους να φτάσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Αυτός ο αριθμός θα μείνει στάσιμος για κάποιο καιρό μέχρι να κάνετε εσείς πάλι κάποια κίνηση που θα τον αυξήσει. Η χρήση των διαφημίσεων (facebook ads) βοηθάει πάρα πολύ αλλά και πάλι θα πρέπει να τους τραβήξετε εσείς το ενδιαφέρον να κάνουν like ή ακόμα και να μοιραστούν το περιεχόμενο σας ή να κάνουν κάποιο σχόλιο σε αυτό. Είναι πολύ σημαντική η στρατηγική του περιεχομένου που θα ακολουθήσετε.
2) Κάντε το περιεχόμενο σας ορατό.
Αν έχετε ήδη φτιάξει κάποιο κείμενο σε blog ή site θα πρέπει να το μεταφέρετε και στη σελίδα σας για να προσελκύσετε το κοινό. Το ίδιο ισχύει και για την προώθηση της επιχείρησης σας. Φτιάξτε «κουμπιά κοινοποίησης» (like buttons) ορατά τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος κάθε άρθρου και κάθε σελίδας στο site σας. Είναι επίσης καλό να συμπεριλάβετε τα κουμπιά κοινοποίησης και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το LinkedIn, Twitter, Google+ ή Pinterest.
Ο απλός και γρήγορος αυτός τρόπος να κοινοποιείται το περιεχόμενο σας στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, αυξάνει τις πιθανότητες προσέλκυσης νέων πελατών και αυξάνει την ενασχόληση των χρηστών με το προϊόν/υπηρεσία σας. Όσο περισσότεροι χρήστες εμπλέκονται, τόσο πιο εύκολα γίνεται γνωστό το προϊόν σας.
Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να φτιάξετε ένα κείμενο που να τραβάει την προσοχή, για αυτό καλό είναι να επιλέγετε εικόνες που να έχουν όμορφα χρώματα να τραβούν την προσοχή και να ενθαρρύνουν τους χρήστες να ενασχοληθούν (να κάνουν click, να την κοινοποιήσουν, να κάνουν κάποιο σχόλιο). Οι εικόνες πρέπει να υποστηρίζουν και να αντιπροσωπεύουν το προϊόν ή υπηρεσία σας και να μην είναι άσχετες με αυτό γιατί σε αυτή την περίπτωση θα επιφέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.
3) Κρατήστε μία σταθερή ροή.
Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να κοινοποιείτε κάτι μία φορά την εβδομάδα και να ελπίζετε έτσι ότι θα τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Προσπαθήστε να κρατήσετε μία σταθερή ροή κάνοντας κοινοποιήσεις 2-3 φορές την εβδομάδα. Μην το παρακάνετε με πολλά updates και καθημερινά posts γιατί θα κάνετε το κοινό σας να βαρεθεί και να αγνοήσει τη σελίδα σας. Τα νέα ποτέ δεν σταματούν, οπότε καλύτερα να κάνετε πρώτα ένα πλάνο με τα θέματα που θέλετε να αναπτύξετε και να συμπεριλάβετε στις κοινοποιήσεις σας. Μελετήστε λίγο το κοινό σας: ποια posts τους τραβάνε την προσοχή και αλληλεπιδρούν (video, εικόνες, άρθρα, links κτλ.) και ποιες ώρες είναι συνήθως online; Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να τους προσεγγίσετε την κατάλληλη στιγμή με το κατάλληλο περιεχόμενο.
4) Προσεγγίστε άλλες σελίδες και αλληλεπιδράστε μαζί τους.
Βρείτε σχετικές Facebook σελίδες (που δεν αντικρούονται με τη δική σας φυσικά) και προσεγγίστε τες.
Κάντε σχόλια σε posts και Likes σε κοινοποιήσεις τους. Κάποιες θα ανταποκριθούν και κάποιες όχι. Ανεξάρτητα από αυτό, εσείς θα συνεχίσετε αυτή την τακτική και στο τέλος να είστε σίγουροι πως θα ανταμειφθείτε. Πολύ σημαντικό επίσης είναι να είστε αυθεντικοί. Δεν έχει νόημα να κάνετε κάτι μόνο και μόνο επειδή περιμένετε αντάλλαγμα. Αν κάποιος κάνει ερώτηση, να απαντάτε (και πάντα στην απάντηση σας να αναφέρετε το όνομα του-δίνει ένα προσωπικό ύφος και εκδηλώνει προσωπικό ενδιαφέρον). Αν κάποιος κάνει κάτι θετικό για τη σελίδα σας, ανταμείψτε τον με κάποιο τρόπο και ποτέ μην ξεχνάτε να τον ευχαριστείτε.
Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα πρέπει να κάνετε, σαν επιχείρηση, για να έχετε μία επιτυχημένη σελίδα στο Facebook. Αυτά είναι τα πιο βασικά που θα σας βάλουν στην σωστή κατεύθυνση. Από εκεί και πέρα χρειάζεται να αφιερωθεί χρόνος, χρειάζεται να ακολουθηθεί η κατάλληλη στρατηγική προσέλκυσης κοινού και το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιτυχημένη προβολή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
Recent Comments