fbpx

facebook-dark-post

Οι social media Managers τώρα τελευταία χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα Dark Posts για να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους και να έχουν καλύτερη απήχηση στο κοινό . Θέλετε να μάθετε τι είναι τα dark posts και πως μπορείτε να τα εντάξετε στην marketing στρατηγική σας;

Βασικά, το Facebook Dark Post είναι σαν το news-feed με τη διαφορά ότι δεν εμφανίζεται στο χρονολόγιο σας. Μπορεί δηλαδή να φανεί μόνο σε εκείνους που ξέρουν που βρίσκεται. Με τα dark posts, μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση με ένα πολύ συγκεκριμένο μήνυμα για κάποιο συγκεκριμένο κοινό και να εμφανιστεί είτε στο χρονολόγιο σας είτε στο news-feed τους. Μπορείτε να στοχεύσετε σε εκείνους που ήδη έχουν κάνει Like στη σελίδα σας ή σε καινούργιους πελάτες με τη μόνη διαφορά ότι θα το δουν μόνο εκείνοι που έχετε επιλέξει.

Να ένα πολύ απλό παράδειγμα: ας υποθέσουμε ότι είστε ένας digital marketer ενός υψηλού εκπαιδευτικού ιδρύματος. Οι ακόλουθοι σας στο FB αποτελούνται από απόφοιτους, φοιτητές, νέους φοιτητές και υποψήφιους φοιτητές. Θέλετε να ενημερώσετε τους υποψήφιους φοιτητές για τις επερχόμενες εγγραφές σε νέα μαθήματα και επίσης θέλετε να ενημερώσετε τους απόφοιτους ότι έχει κυκλοφορήσει ένα περιοδικό στο οποίο μπορούν να γίνουν συνδρομητές πληρώνοντας μηνιαία συνδρομή. Αντί λοιπόν να στείλετε μηνύματα και για τα δύο γεγονότα σε όλους, μπορείτε με τα Dark posts να στοχεύσετε στο κάθε ένα γκρουπ ξεχωριστά. Μόλις φτιάξετε το γεγονός, μπορείτε να αποφασίσετε σε ποιους ακολούθους θα το στείλετε. Η διαφήμιση δεν θα κοινοποιηθεί σαν status update στον τοίχο σας οπότε οι περισσότεροι ακόλουθοι σας δεν θα το ξέρουν καν και έτσι οι απόφοιτοι δεν θα ενοχληθούν με μηνύματα για νέα μαθήματα και οι υποψήφιοι φοιτητές δεν θα λάβουν update για το νέο περιοδικό.

Για να συνοψίσουμε λοιπόν, τα dark posts σας ωφελούν γιατί

  • Επιτρέπουν να στέλνετε διαφημίσεις σε εκείνους που έχουν και τη μεγαλύτερη πιθανότητα να δράσουν.
  • Έχουν τη δυνατότητα για Α/Β testing καθώς μπορείτε να στείλετε πολλές εκδοχές μιας πιο γενικής διαφήμισης σε διαφορετικά γκρουπ του κοινού σας και να δείτε ποια εκδοχή ταιριάζει περισσότερο και έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα .
  • Σας εμποδίζουν από το να το παρακάνετε με τα posts και να ενοχλείτε με αυτό τον τρόπο τους ακολούθους σας, πράγμα που σημαίνει λιγότερα unfollow στη σελίδα σας.

Έτσι, θεωρητικά, μπορείτε να δημιουργήσετε 10 διαφορετικές εκδοχές της ίδιας διαφήμισης, να χωρίσετε το κοινό σας σε 10 γκρουπ και να στείλετε μία εκδοχή σε κάθε γκρουπ.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το Facebook για την επιχείρηση σας. Τα dark posts είναι ένα από αυτά. Μπορούμε να σας υποδείξουμε τους καλύτερους τρόπους ώστε να είστε στην κορυφή και να έχετε προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@snsagency.gr ή τηλεφωνικά στo 210-8949435 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.