Our Blog
Προώθηση δημοσίευσης (boosted posts) – facebook
Η προώθηση δημοσίευσης (boosted posts) είναι ένα προϊόν του Facebook που εξυπηρετεί στην αύξηση της απήχησης συγκεκριμένων αναρτήσεων που κάνει μία σελίδα. Οι προωθημένες δημοσιεύσεις φέρουν την ετικέτα «χορηγούμενες» (sponsored) και εμφανίζονται στην κορυφή των...
Facebook Page or Group ?
Σε τι ακριβώς διαφέρουν οι Σελίδες από τις Ομάδες; Τι από τα δύο πρέπει να δημιουργήσω; Να δημιουργήσω «Σελίδα» στο Facebook ή «Ομάδα» στο Facebook; Έχετε επιχείρηση και δεν ξέρετε αν πρέπει να δημιουργήσετε Σελίδα ή Ομάδα στο facebook; Σε αυτό το άρθρο θα ρίξουμε φως...
Η λίστα με τα 9 «μη» του Facebook (για επιχειρήσεις)
Γνωρίζετε γιατί βρίσκεστε στο Facebook; Ο λόγος που βρίσκεστε στο Facebook είναι για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και για να κοινωνικοποιήστε, να είστε ανοιχτός στο διάλογο και τη διάδραση. Μήπως όμως αντ’ αυτού και χωρίς να το αντιλαμβάνεστε είστε για όλους...
Φόβος ότι μένεις στην απ’ έξω – FOMO: Fear Of Missing Out
Αν ανησυχείς όταν κλείνει το κινητό σου από μπαταρία επειδή δεν μπορείς να συνδεθείς στα κοινωνικά δίκτυα, αν αγωνιάς όταν πέφτει το ρεύμα στο σπίτι σου επειδή ξεμένεις από Internet και σου λείπουν οι αγαπημένες σου εφαρμογές, αν είναι 1 το πρωί και από φόβο μη χάσεις...
Στρατηγική Επίτευξης Δέσμευσης (Engagement) στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
Σε ό,τι αφορά στα κοινωνικά δίκτυα, σε όποιο στάδιο της στρατηγικής σας και αν βρίσκεστε, ένα είναι σίγουρο, ότι επιβάλλεται να επενδύσετε στη δέσμευση (engagement). Ενώ αυτό ισχύει, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν το γιατί. Η δέσμευση (engagement) είναι μία...
ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ωθήσει, σχεδόν εκτοξεύσει, τον κόσμο σε μία νέα ψηφιακή εποχή, όπου ακόμα και η παραμικρή έκφραση δημιουργεί την τέλεια ανεξέλεγκτη αλυσίδα αλληλεπιδράσεων: αρνητική και θετική. Δικαίως λοιπόν μπορούμε να πούμε πως τα μέσα κοινωνικής...