Η ύφεση και η αρνητική ψυχολογία που επικρατεί στην αγορά τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει ένα καθοδικό κύκλο στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Στάσεις πληρωμών, ανεργία, σημαντική μείωση στη κατανάλωση, αύξηση ανταγωνισμού. Ειδικότερα αυτή την περίοδο υπάρχει τάση από όλες τις επιχειρήσεις για έναν ήπιο επανασχεδιασµό προϊόντων µε γνώμονα το κόστος, ώστε να προσελκύσουν πελάτες µέσωτου φθηνού προϊόντος. Σίγουρα απαιτείται περισσότερη προσπάθεια. Μπορεί στο παρελθόν, οι πελάτες να αγόραζαν πιο εύκολα, τώρα απαιτείται ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και φυσικά χρειάζεται να ακολουθηθούν άλλες στρατηγικές πωλήσεων πιο στοχευμένες και κατάλληλα προσαρμοσμένες στα σημερινά δεδομένα.
Ο στόχος του άρθρου αυτού είναι να δώσει κατευθύνσεις σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να κρατήσει την επιχείρηση του κερδοφόρα στην εποχή που διανύουμε.
- Σχεδιάστε το μέλλον σας με τις στρατηγικές που έχετε καταρτίσει και θέλετε να εκτελέσετε. Βασιστείτε σε αυτό που θέλουν οι άνθρωποι να αγοράσουν και όχι σε αυτό που έχετε να πουλήσετε.
- Η ευθύτητα, η ακεραιότητα, η νομιμότητα και η ειλικρίνεια είναι οι καλύτεροί σύμμαχοι ενός επιτυχημένου επιχειρηματία όταν αρχίζει από χαμηλά μέχρι να φθάσει στην κορυφή. Ακολουθώντας τις αρχές αυτές θα αποφύγετε λάθη και καθυστερήσεις και θα συγκεντρωθείτε στον κύριο στόχο σας: Να δημιουργήσετε ευχαριστημένους πελάτες.
- Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο σαν σημαντικό εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησης σας. Βάλτε στόχο να είστε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας στη χρήση του Ίντερνετ, σε όλες τις εφαρμογές που αφορούν στην επιχείρησή σας και φροντίστε να έχετε στη διάθεση σας τους καλύτερους συνεργάτες. Διανύουμε μια εποχή που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι καταναλωτές πλέον επιλέγουν για την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, τα κοινωνικά δίκτυα. Ανταλλάσουν απόψεις, αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες, αντλούν πληροφορίες για συγκεκριμένες υπηρεσίες. Σε μία εποχή που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και σκληρός, θα πρέπει να βρίσκεστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας και ταυτόχρονα κοντά στους πελάτες σας ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τους με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο. Δώστε τους αυτό που ζητάνε με τον τρόπο που το ζητάνε.
- Δώστε έμφαση στο Μάρκετινγκ και τη Διαφήμιση. Συνεργαστείτε με τους καλύτερους, μελετάτε συνεχώς τον καταναλωτή σας και εξαντλητικά τον ανταγωνισμό σας και να σχεδιάσετε τις κινήσεις πολύ καιρό πριν τις εκτελέσετε.
Ο επιχειρηματίας οφείλει λοιπόν να αφιερώνει χρόνο για να εκπαιδεύεται, να μαθαίνει νέους τρόπους διοίκησης και διαχείρισης ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένος για τις προκλήσεις της εποχής.
Το μυστικό των επιτυχημένων επιχειρήσεων; Σκέφτονται το μέλλον της επιχείρησης τους. Σκέφτονται τι θα κάνουν τα επόμενα 5-10 χρόνια. Ο κάθε επιχειρηματίας αυτή την περίοδο φέρει την ευθύνη να κάνει το καλύτερο δυνατό για εκείνον, την επιχείρησή του, το προσωπικό του και τους πελάτες του.
Recent Comments