fbpx

 

Άρθρο_3Η ομάδα του LinkedIn, του επαγγελματικό μέσου κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να μας ξαφνιάσει με μια εκστρατεία εκτός του διαδικτυακού κόσμου!

Θυμίζοντας μουσική περιοδεία, με μόνο ένα βανάκι, διένυσε πολλές μητροπόλεις από τη Φιλαδέλφεια, τη Νέα Υόρκη και μέχρι το Los Angeles, με ένα και μοναδικό στόχο. Να τραβήξει από μια επαγγελματική φωτογραφία τον κόσμο που θα συναντούσε, αλλά και να τους δώσει τις κατάλληλες συμβουλές,  ώστε να τελειοποιήσουν  το προσωπικό τους προφίλ, «So stop by and we’ll help take your profile from good to amazing» , αναφέρει το LinkedIn στο κάλεσμά του.

 

Άρθρο_2

Τί ουσιαστικότερο κρύβεται, όμως, πίσω από αυτό το event;  Μα φυσικά, η απόδειξη ότι το marketing είναι μια διαδικασία που απαιτεί «thinking out of the box» ενέργειες και ότι κρίνεται απαραίτητο το offline να συνδυάζεται με το online. Το LinkedIn παρέχει διαδικτυακές υπηρεσίες, αλλά παρ’όλα αυτά δεν περιορίζεται στις online ενέργειες. Τολμά να βγει στους δρόμους, και όχι μόνο να γνωριστεί με τους χρήστες του δικτύου του, αλλά και να τους βοηθήσει, ώστε να μεγιστοποιήσουν το όφελος τους από τις υπηρεσίες που τους παρέχει. Και το αποτέλεσμα δεν είναι παρά μόνο θετικό, αφού δημιουργεί επιπλέον αξία στους  χρήστες του, αυξάνοντας το engagement μαζί τους.

Φαντάζεστε να γινόταν κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα με το branded.me,  τη νέα πλατφόρμα δημιουργίας  προσωπικής ιστοσελίδας;

 

Περισσότερες πληροφορίες στα link:

LinkedIn Tour: https://opportunity.linkedin.com/tour

Branded me:  https://branded.me/