Διαφήμιση στο Facebook ή στη Google;
Υπάρχει αρκετά μεγάλη συζήτηση το τελευταίο διάστημα για τα οφέλη του Google AdWords σε αντίθεση με το facebook Ad και το αντίστροφο. Είναι ένα ερώτημα που διχάζει τόσο τις digital marketing εταιρίες όσο και τις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να διαφημιστούν στο internet. Ας δούμε τις διαφορές που έχουν μεταξύ τους αυτές οι διαφημιστικές πλατφόρμες, οι οποίες μπορεί να σας βοηθήσουν στην επιλογή της πλατφόρμας που θέλετε να επενδύσετε το budget σας για διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Βασική διαφορά ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες, είναι το κόστος. Στην υπηρεσία Google Adwords (Search), εσείς ορίζετε τον προϋπολογισμό που θέλετε να διαθέσετε, καθώς και επιλέγετε εσείς το κόστος ανά κλικ της κάθε διαφήμισης σας. Μπορείτε να ορίσετε και να παρακολουθείτε τον δικό σας προϋπολογισμό και ως εκ τούτου να διορθώνετε τις όποιες μη βέλτιστες επιλογές σας. Γενικά, το κόστος ανά κλικ (Cost per Click, CPC ) είναι χαμηλότερο στο Facebook από ότι στη Google. Όμως το AdWords μπορεί να εμφανίζει μεγαλύτερο conversion rate στην απόκτηση ενός πελάτη (Cost per Acquisition). Mπορεί λοιπόν το Facebook να εμφανίζει πιο φθηνό κλικάρισμα αλλά το Adwords μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα, όσον αφορά το Cost per Acquisition.
Μία άλλη διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις δύο πλατφόρμες είναι η στόχευση της διαφήμισης. Οι χρήστες της Google όταν κάνουν αναζήτηση έχουν ένα συγκεκριμένο στόχο. Οι διαφημίσεις λοιπόν θα πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτό που ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι. Οι χρήστες του Facebook από την άλλη, λαμβάνουν διαφημίσεις που βασίζονται στα ενδιαφέροντα τους, οι οποίοι δεν είναι σίγουρο ότι ψάχνουν την υπηρεσία σας, η διαφήμιση σας όμως μπορεί να εμφανιστεί στο newsfeed τους. Το google adwords λοιπόν αυξάνει τα clicks (και ταυτόχρονα και το conversion rate) με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση και των πωλήσεων που είναι και ο στόχος της κάθε επιχείρησης άλλωστε, ενώ το Facebook Ad αυξάνει την έκθεση (brand awareness) της επιχείρησης σας και το ενδιαφέρον του κοινού προς αυτή (αυτό είναι πολύ χρήσιμο κυρίως για τις τοπικές επιχειρήσεις).
Τέλος, η στόχευση του κοινού είναι μια επιπλέον διαφορά με το Facebook Ad να έχει περισσότερες επιλογές στόχευσης (ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα, δημογραφικά, geo location, σπουδές, επαγγελματική κατάσταση, οικογενειακή κατάσταση, κ.α.) και να απευθύνεται σε μεγαλύτερο, διαφορετικό κοινό, ενώ η διαφήμιση της Google (search) να περιορίζεται περισσότερο στα άτομα που κάνουν αναζήτηση σχετικά με αυτό που προσφέρετε, δηλαδή τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει.
Ιδανικά, για μία σωστή και ολοκληρωμένη παρουσία στο Internet, θα πρέπει να επιλέξετε και τις δύο πλατφόρμες, Facebook και Google AdWords, καθώς και οι δύο αυτοί τύποι διαφήμισης έχουν ένα πολύ μεγάλο πιθανό αγοραστικό κοινό. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη που έχουν και οι δύο αυτές πλατφόρμες, μπορείτε να φέρετε πραγματικά εκπληκτικά αποτελέσματα στην επιχείρηση σας.
Είμαστε στη διάθεση σας για την υλοποίηση και παρακολούθηση των διαφημιστικών σας Campaigns.