Η SNS|Social Network Support ιδρύθηκε το 2011 από τον κ. Γιώργο Τσάκλα με έδρα τη Γλυφάδα και σκοπό να εξυπηρετήσει την ολοένα από τότε αυξανόμενη ανάγκη για εκπροσώπηση των επιχειρήσεων και των προϊόντων ή/και υπηρεσιών αυτών στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media). Η εταιρεία ξεκίνησε τότε με 2 πελάτες και τώρα αριθμεί ήδη 35 πελάτες-επιχειρήσεις. Σκοπός της είναι να επωφεληθούν από την ορθή χρήση των Κοινωνικών Δικτύων περισσότερες επιχειρήσεις και σας προσκαλεί να τη γνωρίσετε.
Η SNS είναι από τις πρώτες εταιρείες που άρχισαν να δραστηριοποιούνται στο χώρο των Κοινωνικών Δικτύων και σήμερα με την εμπειρία που διαθέτει θέλει να διευρύνει τις συνεργασίες της και να μοιραστεί τη γνώση της με τις επιχειρήσεις που το έχουν ανάγκη. Για το σκοπό αυτό δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να κατανοήσουν τα Κοινωνικά Δίκτυα, να αποκτήσουν στρατηγική διαδικτυακού (online) μάρκετινγκ, να χτίσουν σωστά μια online κοινότητα και να δείξουν τον κοινωνικό τους χαρακτήρα.
Όπως συνηθίζει να λέει χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Τσάκλας «Το ερώτημα δεν είναι αν θα πρέπει να έχετε παρουσία στα Κοινωνικά Δίκτυα αλλά πόσο σωστή, ολοκληρωμένη και επαγγελματική θα είναι η παρουσία αυτή.» Και προσθέτει: «Με τα Κοινωνικά Δίκτυα δίνεται η ευκαιρία στην επιχείρησή σας να αναδείξει τον κοινωνικό της χαρακτήρα με τον πιο άμεσο τρόπο. Εσείς δεν θα την εκμεταλλευτείτε;»
Λίγα λόγια για την SNS|Social Network Support
Η SNS είναι εταιρεία με αντικείμενο την προώθηση επιχειρήσεων στα κοινωνικά δίκτυα με κύριο εργαλείο το Facebook και την online διαφήμιση τόσο στο Facebook όσο και στο Google με τα Google AdWords.
Οι κυριότερες υπηρεσίες που προσφέρει είναι δημιουργία και υλοποίηση online στρατηγικής και marketing, η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα με χαμηλό κόστος, η δημιουργία βάσης δεδομένων υποψήφιων πελατών και η αποστολή newsletters σε αυτούς, η αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, η ανάρτηση περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα που το κοινό σας θα θέλει να μοιράζετε και η συνολική διαχείριση και παρακολούθηση της σελίδας στο Facebook αλλά και των υπολοίπων λογαριασμών που διατηρείτε στα Κοινωνικά Δίκτυα, η δημιουργία πετυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών και διαγωνισμών.
Επίσης, η SNS εκπαιδεύει στελέχη επιχειρήσεων στη σωστή χρήση των Κοινωνικών Δικτύων με σεμινάρια που διενεργεί διαμορφωμένα ειδικά για τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, αλλά και αναλαμβάνει την υποστήριξη επιχειρήσεων σε θέματα κοινωνικής δικτύωσης συμβουλευτικά.
Τέλος, μέσω του δικτύου συνεργατών που ανέπτυξε με τα χρόνια προσφέρει υπηρεσίες όπως η κατασκευή ιστοσελίδων (websites), η κατασκευή e-shops που ανταποκρίνονται και σε κινητές συσκευές (responsive on smartphones and tablets), η κατασκευή εφαρμογών για κινητές συσκευές (native mobile apps) και η εγκατάσταση και υλοποίηση wi-fi marketing.
Αναπόσπαστο κομμάτι της δραστηριότητάς της είναι και το blog της που ενημερώνει με όλα τα νέα και τις εξελίξεις γύρω από τα Κοινωνικά Δίκτυα αλλά και η συμμετοχή σε μεγάλα συνέδρια όπως το e-business world και άλλα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Ιστοσελίδα της SNS στο www.snsagency.gr, νέα και άρθρα στο Blog της στο http://bit.ly/BlogSNS και αν θέλετε να γίνετε μέρος της κοινότητάς της στο Facebook θα τη βρείτε στο www.facebook.com/SNS.gr, ενώ αν θέλετε να λαμβάνετε τα νέα της στο E-mail σας θα ανατρέξετε εδώ http://bit.ly/SignupSNS
Λίγα Λόγια για τον Γιώργο Τσάκλα
Ο Γιώργος Τσάκλας ξεκίνησε την ενασχόληση του με τα Κοινωνικά Δίκτυα το 2006. Με ειδίκευση στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την πώληση παροχής υπηρεσιών τα τελευταία 13 χρόνια, ιδρύει το 2011 τη δική του εταιρεία με την επωνυμία SNS|Social Network Support, με σκοπό την προώθηση επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με ειδίκευση στα Κοινωνικά Δίκτυα, ακολουθώντας τις εξελίξεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με διαρκή επιμόρφωση και έχοντας αρκετές πιστοποιήσεις σε θέματα Social Media Marketing, Strategy, Content και Google Adwords, παρέχει συμβουλευτική και εξειδικευμένες υπηρεσίες σε περισσότερες από 35 επιχειρήσεις, για τη διάδοση του εμπορικού τους σήματος, την ανάδειξη του κοινωνικού τους προφίλ, τη σύναψη και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή (customer loyalty) και την αύξηση των πελατών τους.