Υπάρχουν κάποιες social media τακτικές που αναμένεται να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις το 2012.
Μερικές από αυτές έχουν ήδη υιοθετηθεί από επιλεγμένες επιχειρήσεις, αλλά αυτή τη χρονιά θα υιοθετηθούν μαζικά από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
1. Facebook
Διαφημιστές και Brands θα δώσουν έμφαση στην κερδοφορία Οι επιχειρήσεις μέχρι τώρα δίνανε περισσότερη έμφαση στους αριθμούς όπως για παράδειγμα τον αριθμό των facebook fans, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους την ποιότητα. Αυτό που θα δούμε το 2012 είναι τις επιχειρήσεις να δίνουν περισσότερη έμφαση στην κερδοφορία όταν πρόκειται για Facebook διαγωνισμούς, αγγελίες και promotion που θα δημιουργήσουν κίνηση και offline. Μεγάλος αριθμός μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ολοένα και υιοθετεί αυτή τη στρατηγική. Οι διαφημιστές θα αρχίσουν να μετρούν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους στο Facebook με βάση την κερδοφορία που άλλοτε επιφέρει έσοδα και άλλοτε υποστηρίζει κάποιο είδος εξοικονόμησης κόστους
2. Google+
Η Google θα προσθέσει και άλλα χαρακτηριστικά στο Google+ και θα κάνει τις σελίδες τις πιο business-friendly. Το μεγαλύτερο προτέρημα της Google είναι η ενσωμάτωση της με άλλες ιδιότητες της google όπως search ads, google reader, YouTube κτλ.
3. Ποιοτικό Περιεχόμενο
Όλοι εκτιμούμε την σημαντικότητα του ποιοτικού περιεχομένου- περιεχόμενο που είναι σχετικό και μοναδικό για τον χρήστη. Τα προηγούμενα έτη οι επιχειρήσεις δημιουργούσαν περιεχόμενα με απώτερο σκοπό το SEO.Αντίθετα, το 2012 θα δούμε μια πιο δομημένη προσέγγιση- την δημιουργία περιεχομένου με σκοπό να δώσει μοναδική αξία στον πελάτη που θα καταλήγει σε μεγαλύτερη εμπλοκή/ αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Θα δούμε μία πιο ολιστική προσέγγιση από τις επιχειρήσεις με περιεχόμενο- είτε πρόκειται για videos είτε για οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου.
4. Χτίσιμο Κοινότητας
Καθώς οι marketers εξελίσσονται με το σχεδιασμό (planning) και τις καμπάνιες τους, θα δούμε τις επιχειρήσεις να εστιάζουν περισσότερο στα ήδη υπάρχοντα μέλη της κοινότητας. Περισσότερη έμφαση θα δοθεί στο χτίσιμο μιας κοινότητας που θα αλληλεπιδρά με τα μέλη της σε αντίθεση με απλά ένα συσσωρευμένο αριθμό που ίσχυε μέχρι τώρα. Αυτό σημαίνει ότι οι managers πρέπει να ενεργοποιούν τα μέλη και να τα εμπλέκουν σε ποικιλία πραγμάτων όπως έρευνα αγοράς, ειδικές εκπτώσεις σε προϊόντα κτλ. Το χτίσιμο και η διαχείριση μιας κοινότητας έχει να κάνει με τους ανθρώπους, το περιεχόμενο και τη συνοχή. Αυτή η τακτική θα υιοθετηθεί ευρύτερα το 2012 και θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της διαχείρισης μιας κοινότητας.
5. Social, Local, Mobile (SoLoMo) SoLoMo
Αυτή η τριανδρία θα επικρατήσει το 2012 με καμπάνιες που θα ενσωματώσουν social media με τοπικές προσφορές και θα περιλαμβάνουν και κινητές συσκευές, Το foursquare ακολουθεί απόλυτα αυτή την τακτική. Αυτό θα οδηγήσει σε brand loyalty και κατά συνέπεια σε αύξηση των πωλήσεων.
6. Social Media που οδηγούν σε SEO
Οι παράγοντες που κάνουν την εύρεση πιο φιλική και οδηγούν στο SEO θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται, αλλά αυτό που θα δούμε επιπλέον είναι δυναμικές social media δραστηριότητες που θα οδηγούν σε αποτελέσματα SEO, Οι μετατροπές θα είναι μεγαλύτερες στην οργανική αναζήτηση με αποτέλεσμα περισσότερες επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν στενότερη συνεργασία ανάμεσα στις social και search ομάδες. Social και search (αναζήτηση) είναι έννοιες συνυφασμένες οπότε αν υιοθετηθούν τέτοιου είδους τακτικές θα επηρεάσουν με τη σειρά τους και άλλες τακτικές.
Ζητήστε τη συμβουλή και βοήθεια από ειδικούς για το ποια τακτική θα πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να είστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές σας (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα).